Proiectul Magi: Viitorul căutărilor online și impactul asupra specialiștilor în marketing

Potrivit New York Times, Google are 160 de ingineri care lucrează la Proiectul Magi, care este o piatră de temelie într-un nou motor de căutare pe care îl planifică să îl lanseze și care va înlocui Google așa cum îl cunoaștem.

Nu există prea multe detalii despre noul motor de căutare, dar există detalii despre Proiectul Magi.

Acesta este următorul pas logic în căutare, în care utilizatorii vor putea adresa întrebări ca și cum ar vorbi cu o persoană și vor primi răspunsuri, asemănător cu interacțiunea cu Google Assistant, Alexa sau ChatGPT, dar o versiune mai inteligentă și care poate învăța din întrebările pe care le pui.

Cu toate acestea, nu va funcționa pentru toate căutările, dar va fi un pas important în evoluția motoarelor de căutare, cum ar fi graficul de cunoștințe Google.

O parte din tranzacții se vor muta pe Google

De asemenea, Google va începe să gestioneze tranzacții direct pe platforma lor, fie că este vorba de cumpărarea unui produs sau serviciu, fără a mai fi nevoie să accesezi alt website.

Această caracteristică este convenabilă și eficientă, deoarece Google poate afișa produsele și serviciile potrivite utilizatorului, pe baza informațiilor pe care le deține despre acesta.

Google este o afacere și este tranzacționată public (pe bursă), deci va continua să afișeze reclame, însă modul în care vor funcționa pe termen lung se va schimba.

În prezent, reclamele funcționează pe baza costului per click, însă Google va trece în cele din urmă la un model de cost-per-acquisition.

Această schimbare va face lucrurile mai ușoare pentru specialiștii în marketing și poate crea o experiență mai bună pentru utilizator.

Din perspectiva SEO, există întotdeauna cuvinte cheie care vor aduce trafic pe site-ul tău, dar optimizarea site-ului tău pentru Proiectul Magi va fi crucială pentru a-ți afișa produsele și serviciile.

Google va face câteva schimbări pentru a ajuta site-urile să primească mai mult trafic. Astfel, mai mulți oameni vor ajunge pe site-urile care apar în căutările Google.

Ce trebuie să știi este că nu contează câte clicuri primește un site web, ci cine vinde produsele sau serviciile pe care le oferă. Deci, chiar dacă site-ul tău primește mai puține clicuri, acesta poate fi încă unul de succes.

Așteptăm lansarea.

Distribuie articolul

Ești interesat de o colaborare cu Ottoweb?

Contact

Completează formularul de contact, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp posibil cu un telefon sau e-mail.