Un site bun este unul care îndeplinește atât obiectivele proprietarului site-ului, cât și obiectivele utilizatorilor paginii.
Obiectivul unui site de comerț electronic este ca utilizatorul să adauge produse într-un coș de cumpărături și apoi să finalizeze comanda. Obiectivul site-ului unei firme de construcții este ca cineva să sune, să trimită un e-mail sau să ia legătura cu privire la contractarea firmei pentru un proiect. Obiectivul site-ului unui dealer auto este ca cineva să sune, să trimită un e-mail sau să ia legătura cu privire la un autoturism. Pentru ca obiectivul proprietarului site-ului să fie atins, site-ul trebuie să aibă o navigare clară și un scop, conținut relevant și original, caracteristici de încredere/securitate bune, viteză de încărcare rapidă, să fie adaptabil (responsive) și un design modern, dar minimalist.
Menținerea unei structuri de meniu obișnuite, cu logo-ul în partea de sus a paginii în partea stângă și meniul în partea dreaptă sau în mijlocul paginii este în general cea mai bună opțiune, deoarece această configurație nu va confunda utilizatorul. Meniul ar trebui să aibă în general o opțiune de meniu „Acasă” pe partea cea mai stângă a meniului, adică primul link. Chiar dacă poate părea evident, menținerea structurii de meniu obișnuit pe toate paginile și dispozitivele este foarte importantă. Nu este recomandat să aveți prea multe sub-meniuri. Pentru a atinge obiectivul paginii web, meniul ar trebui structurat cu un scop puternic de a informa utilizatorul și de a-l duce la obiectivul dorit.
Chiar dacă mulți proprietari de site-uri ar dori să poată plasa un buton „Cumpără” mare pe prima pagină a site-ului lor și să-și vândă produsele către fiecare vizitator, oferirea de conținut valoros utilizatorilor pentru a-i ajuta să ia decizii bine informate este cea mai bună opțiune atât pentru utilizator, cât și pentru proprietarul site-ului. Crearea de conținut unic, valoros și interesant care este distribuit de utilizatori poate transforma un site într-un bun de valoare care atrage constant clienți noi și este ceea ce face un site bun.
Caracteristicile de încredere/securitate de calitate sunt de asemenea ceea ce face un site excelent, deoarece un utilizator va dori să fie asigurat că informațiile sale personale, precum și cardul de credit, sunt păstrate în siguranță. Pentru o afacere de comerț electronic, utilizarea HTTPS este necesară pentru a proteja cumpărăturile online.
O pagină de politică de confidențialitate clară care detaliază modul în care vor fi utilizate informațiile unui utilizator este, de asemenea, importantă și unele platforme nu vă vor permite să cumpărați publicitate fără să aveți o astfel de pagină.
Următoarea parte importantă a ceea ce face un site bun este asigurarea că site-ul dvs. este adaptabil/responsive. Design-ul web responsive este o abordare în care site-urile se afișează bine pe o varietate de dispozitive și dimensiuni de ecran diferite. Unii antreprenori încearcă să-și creeze propriile site-uri sau să le creeze ieftin obțin un site care nu funcționează bine pe dispozitive diferite. O altă problemă poate fi viteza rapidă de încărcare a site-ului.
Unele afaceri au site-uri care se încarcă foarte greu și care pot dura chiar și mai mult pe un dispozitiv mobil. Dacă un site nu funcționează ca un software sofisticat, un site modern nu ar trebui să ia mai multe secunde pentru a apărea.
Acestea sunt lucruri simple pe care le observăm și noi atunci când vizităm un site, fără să avem experiență. Probabil îți aduci aminte când ai încercat să vizitezi un site, s-a încărcat foarte greu și ai ieșit. Sau ai dorit să cumperi un produs de pe un magazin online și nu ai găsit pagina de Livrare și Transport sau Retur, ori politica de confidențialitate pentru a vedea măcar dacă există o firmă în spatele acelui magazin online și acest lucru nu ți-a inspirat deloc încredere.
Dacă îți dorești să îți construiești un site care să îndeplinească obiectivele tale și să ofere o experiență bună utilizatorilor, te invităm să ne contactezi pentru o consultare gratuită. La Ottoweb, ne dedicăm să ajutăm companiile să își atingă obiectivele prin intermediul unui site web profesional și bine construit. Nu ezita să ne scrii pentru a afla mai multe despre cum putem fi de ajutor pentru tine și afacerea ta!